Pages

28 January 2017

Sumuisen päivän asua

Onpas tänään ollut kiva päivä! Ja yleensä lauantait onkin ihan parhaita päiviä. Mulla on useimmiten niin, että olen lauantain ihan alusta loppuun erityisen hyväntuulinen, ja fiilistelen kaikenlaisia juttuja.
Herra A:n kanssa mulla jutut (verbaalisia juttuja tarkoitettu :D) saattaa myös vähän riistäytyä käsistä, tai no lähteä ainakin seuraavalle levelille. Kai tuossa näkyy se takana olevan työviikon väsymys, mikä purkautuu sitten kohtuullisen levottomana huumorina...


Päällä: takki/Mango, housut/Zara, huivi/H&M, laukku/Ralph Lauren, nilkkurit/Wonders

Lauantaissa parasta on juurikin se viikonloppufiilis, melkeinpä lomamainen rentoutuminen. Eikä ohjelman tarvitse olla edes mitään ekstra-spektaakkelimaista, mulle riittää se, että on menemisiä, rentoa oleskelua ja viikonlopusta nautiskelua sopivassa suhteessa. <3


Tänään kävin A:n kanssa iltapäivällä käveleskelemässä etelä-Helsingin kaduilla ja tarkoituksena oli etsiytyä hyvännäköisiä laskiaispullia tarjoavaan kahvilaan. Parin vesiperä-käynnin jälkeen löytyi sopiva paikka viikonloppuherkutteluun - onneksi näin, koska kun saan jonkin asian mieleeni, on hommien paras lutviutua niin, että suunnitelma toteutuu. ;)

Cafe Esplanadin tarjonta on aina kohdillaan... ;D

Napattiin muutamat kuvat Johanneksen kirkon edustalla, kameran virkaa mulla näissä toimitti puhelin eli iPhone-laadulla mentiin. Nämä kuvat olivat blogini ensimmäiset "asukuvat", skål! Heh, lainausmerkit johtuen siitä, että asuni ja tyylini ovat sellaisia tavis-tyyppisiä ja kaukana varsinaisesta muodista. Mutta toisaalta, eipä sillä väliä! Tärkeintä on pukeutua omannäköisesti, itselle sopivalla ja itseä miellyttävällä tavalla. Ja tälläisiä asukuvapostauksia tykkään muidenkin blogeista lukea.

Viikonloppufiilistelyä sumuisesta säästä huolimatta

Sitten vielä asusta. Päällä mulla oli tänään lemppareista lempparein talvitakki, pari vuotta sitten Mangosta ostamani musta kiiltaväpintainen untuvatakki. Takista tekee lempparin se, että se istuu mulle kuin nakutettu, näyttää kivalta kultaisine yksityiskohtineen ja on tarpeeksi lämmin. Jos jotain inhoan niin palelemista! Tässä ei ole kyllä vaaraa siitä. Harmillisesti käyttökertojen myötä takista tuntuu irtoavan aiempaa enemmän höyheniä, mikä on aika ikävää. Vaaterullalle on tänäkin talvena ollut käyttöä. Täytynee katsoa ensi talvena tämän tilalle samoihin käyttötarkoitukseen sopiva yksilö.

Parit muutkin luottojutut löytyivät myös tänään päältäni: musta Ralph Laurenin crossbody-mallinen laukku ja Wondersin ruskeat nilkkurit. Ostin nuo nilkkurit viime syksynä Stockan Hullareilta ja tykkään niistä kovasti. Kaulassa mulla oli yksinkertaisen kaunis Hennesin muhkea villakaulahuivi.

Kuten kuvista näkyy, toistaiseksi kirjoittelen blogiani undercover eli kasvot ovat piilossa. Tyylikkäät nämä mun kuvamuokkaukset, eikö? ;) Jos sulla on suositella mulle jotakin parempaa keinoa, feel free ja kerro asiasta!

Mitä pidätte asustani? Mitkä ovat sinun luottovarusteesi vaihteleviin talvisäihin?


Itse ajattelin seuraavaksi kaataa lasillisen kuohuvaa ja lueskella eteenpäin tämänhetkistä kirjaani.
Rentouttavaa viikonlopun jatkoa sulle! 

Btw, seuraatko mua jo Instassa? Tilini nimi on annasblogi.



No comments:

Post a Comment

Kiitos kommentistasi! :)